Erhverv Flytning og interne rokader

Skal jeres virksomhed flytte eller have foretaget interne rokader?

Det er en stor opgave at flytte kontor arbejdspladser og det bør deles op i flere områder.

1 Der skal være en koordinator som samler information fra ledelsen og sikre dennes krav og ønsker gennemføres.

2 Der skal laves aftaler med flyttefirma og måske håndværkere idet der tit skal ske mindre eller større ombygninger, el, maler arbejde osv.

3 Selve flytningen gennemføres og der skal samles informationer om alt fra manglende udstyr, stik, kabler til akut opståede udfordringer som skal koordineres på stedet.

Derfor er det god ide at lave en aftale omkring flytte koordinering.

 

Mange større flyttefirmaer tilbyder komplette pakkeløsninger og det er en god ide, måske koster det lidt ekstra men uanset om i vælger den store pakke eller mindre hos et flyttefirma vil der stadig være store krav til jeres egen organisation om deltagelse og det er her jeg kan hjælpe jer.

Min tilgang til en sådan opgave er baseret på:

Jeg har ledelseserfaring, da opgaven kræver evnen til at prioritere og træffe beslutninger på tværs af organisationen.

Jeg er helheds orienteret og opmærksom på detaljen.

Jeg er tillidsvækkende og løsningsorienteret med stærke samarbejdsevner.

Jeg er hurtig til at sætte mig ind i nye opgaver og områder.

Jeg bidrager gerne med nye tanker og ideer.

Jeg arbejder selvstændigt, tager ansvar og gerne initiativ.

Det vigtigste er ledelsens ønsker og beslutninger oversættes til handling og gerne uden den enkelte føler sig trådt på.